חייגכתובתינו

חריטה על עץ

בטח לא פעם מצאתם את עצמכם נוסעים בכביש ומתפעלים מעיצובים מעניינים של בניינים חדשים או משופצים הכוללים עץ.או שאולי נכנסתם למשרד חדש וגם שם ראיתם עיצוב פנים חדשני הכולל עץ.

אם אתם חושבים שמדובר רק בטרנד עיצובי - כדאי שתחשבו שוב:

בהתבסס על מחקרים שבוצעו בנורבגיה, יפן, קנדה ואוסטריה, לעץ יש השפעות חיוביות על המצב הרגשי של אנשים. בנוסף, בנייה בשילוב עץ מפחיתה מתח ומציעה סביבת חיים בריאה:
ע"פ תצפיות שנעשו במחקר, נגיעה במשטח עץ נותנת לאנשים תחושה של ביטחון, מפחיתה מתח בקרב האדם ויש לה השפעה מרגיעה. העץ גורם לחוויה רגשית חיובית, כגון קירבה לטבע, חום והומניות.

שימוש בעץ עשוי להשפיע לא רק על איכות האוויר ועל האקוסטיקה, אלא גם על אווירת החדר ועל מצב הרוח והלחץ הפיזיולוגי של הנוכחים בו.

שילוב חריטה בעץ בבנייה

היכולת לשלב אפקטים שונים של חריטה על עץ מאפשרת למעצבי פנים לתת טאץ' אישי ייחודי בעיצוביהם, בבתים ובמשרדים. ניתן לבצע חריטה על עץ על גבי תמונות, לוגו או מלל, ולשלב את לוחות או ריבועי העץ החרוטים כחלק מהעיצוב הכולל וכך לתת מראה ייחודי ומקורי לכל מקום.

ניתן לחרוט על העץ שמות של השותפים במשרד, לא רק בשלט שעל הדלת אלא גם במשרדים השונים כחלק מעיצוב הדלתות/השולחנות וכד'. הדרך המוכרת של הדבקת שלט נפרד על הדלת גם
כן ניתנת לביצוע, אך היות וניתן לחרוט ישירות על העץ, עיצוב הדלת כך שהשלט חרוט עליה לעומת מודבק עליה יהיה איכותי ומרשים הרבה יותר.

דמיינו לעצמכם שולחן עץ או כיסאות עץ שעל דפנותיהם או רגליהם ניתן לחרוט תמונות של בני הבית, או משפטים מעוררי השראה - העץ הוא מוטיב דומיננטי ברהיטים וחריטה על עץ תאפשר להפוך אותו לאישי בהתאם לעיצוב שייבחר.

תוצאות המחקר מעודדות חידושים בתחום מוצרי העץ הדקורטיביים.

מתנות משולבות הכוללות חריטה על עץ

החריטה על עץ מאפשרת לא רק הפיכה של מבנים ורהיטים לאישיים אלא גם למתנות שונות ומגוונות - שילוב טקסט ותמונה וייחודה באופן מאפשרת ליצור עולם שלם של אפשרויות נוספות

בדומה לחריטה על זכוכית, גם חריטה על עץ מהווה מתנה אישית וייחודית: מעבר להבדל בתחושה והאווירה שמשרה העץ, ע"י חריטה על עץ ניתן לייצר מתנה אישית ופרקטית, כמו לדוגמה
ידית פטיש מעץ עם הקדשה, מארז יין, קרש לחיתוך גבינה, מסגרת לתמונה ועוד המון רעיונות יצירתיים של כל דבר בעולם אשר עשוי מעץ.

בנוסף, ניתן לחרוט טקסטים ותמונות על לוחות עץ/דיקטים וליצור מהם שלטים לחדר או לבית, תמונות, פסלונים ומגנים שניתן לעשות בהם שימושים רבים - להעניק למפקד האהוב מהצבא, או לתת לחיילים בסיום השירות הצבאי, לפנק במתנה שכזו זוג נשוי טרי, הולדת תינוק/ת חדש/ה וכמובן ימי הולדת מיוחדים שניתן לציין בהם תאריך עגול או יום נישואין.

חריטה על עץ משמשת גם לתמונות אילנות יוחסין שניתן לעדכן עם כל תוספת חדשה למשפחה.

מתנה הכוללת חריטה על עץ משתלבת באופן מושלם עם סגנון הווינטג' שניתן לראות היום בכל פינה: סגנון זה אהוב מאוד היות והוא משדר צניעות ופשטות
אך גם יוקרה לא מתאמצת, בדיוק כמו מתנות בחריטה מעץ שתמיד ייראו כאילו נעשו בעבודת יד.

תרומה לשמירה על הסביבה

דבר נוסף שחשוב לזכור: עץ אינו מזהם את הסביבה! כדי שבאוקיינוסים שלנו לא יהיה יותר פלסטיק ממים, גם אנחנו צריכים לעשות צעד - מתנה ירוקה מעץ שאינה מזהמת את הסביבה היא צעד בכיוון הנכון, והיא גורמת לאפקט חיובי על הסביבה ועל האדם שמקבל אותה. הדרך להפוך מתנה לאישית תוכל להיות בזכות החריטה- כל מוצר קיים, אפילו כזה שכבר נמצא בשימוש שתחרטו עליו יקבל פתאום משמעות חדשה- מחבת עם ידית עץ, מסגרת לתמונה עם הקדשה, מברשת שיער מעץ, קופסאות תכשיטים וכד'.

איך בוחרים מה לחרוט?

בראש ובראשונה לפני כל חריטה אחד מהיועצים בצוות שלנו יצטרך להבין בדיוק מה המטרה ומה המוצר שתרצו לחרוט עליו. בהתאם למידע תוכלו לקבל המלצות ורעיונות לגודל התמונה, סוג התמונה, גופן, גודל הטקסט, אורך הטקסט וכמובן גם את כל המידע הרלוונטי הנוסף לכל הזמנה באופן פרטני.

אצלנו בפריזמי נעשה שימוש במכונות החריטה המשוכללות ביותר שיש בשוק החריטה בעץ המאפשרות לבצע חריטה מדויקת עד לרמת הפרטים הקטנים ביותר ובכך להגיע לרמות דיוק מעולות המאפשרות חריטה של תמונה או לוגו ואפילו חתימה אישית זהות לתמונה המקורית.

אם כך, נסכם: מחפשים לקנות מתנה למישהו שאתם אוהבים ולא רוצים להיות נדושים? בקרו אצלנו, מצאו אביזר עץ מגניב ואנו נחרוט כל משפט מנצח שתבחרו!



  • חריטה על עץ