חייגכתובתינו

חריטת תמונה על זכוכית - מתנה מרגשת למי שאוהבים


מחפשים רעיון למתנה מקורית ומרגשת? רוצים להפתיע אדם אהוב ולא בטוחים איך? רוצים להעניק פרס מיוחד או גביע שעוד לא ראו קודם? תמונה בזכוכית היא הפתרון המושלם עבורכם!

מתנות מזכוכית
הזכוכית היא חומר חזק מאוד מצד אחד אך גם בעלת תכונות כאלה שהופכות אותו לשביר. מוצרים שמיוצרים מזכוכית לרוב בעלי תדמית יוקרתית דווקא משום התכונה שמאפשרת את השבירה של החומר. העובדה שצריך לשמור על מוצר מסוים ולהיזהר מפני שישבר הופכת אותו לעדין וליקר ערך. מהסיבה הזו הזכוכית קיבלה תדמית יוקרתית ומוערכת מאוד.
האגדה המפורסמת על נעלי הזכוכית של סינדרלה שצעדה בנשף בנעלי הזכוכית אמנם עוד לא נעשתה מציאות, אך בהחלט נעשה שימוש רב בזכוכית לשימושים אחרים כמו בעולמות כלי ההגשה, כלי האוכל, תכשיטים, ויטראז'ים וחפצי אומנות. אך לאחרונה היא הולכת וכובשת גם את תחום המתנות והפרסים.
הודות לפיתוח טכנולוגי ייחודי שבאמצעותו יכולה להתבצע חריטה על זכוכית, מאפשר יצירה של שלל מוצרים חדשים כמו מגנים גביעים ופרסים וכן גם בתחום המתנות האישיות לייצר מוצרי מתנה שונים ומיוחדים כשבכל אחד מהם ניתן לשלב הקדשה אישית של כיתוב או של תמונה על המוצר או בתוכו.
באמצעות מכונה משוכללת ניתן לצרוב בקרני לייזר באופן מדויק ואיכותי על משטחי זכוכית שונים.

שילוב תמונה בזכוכית

דמיינו לכם פסל זכוכית שבתוכו מצויה תמונה של בן/בת הזוג האהובים או ההורים , הילדים וכד'. במקום מעמד לתמונה שיהיה מוצב על השולחן במשרד או בבית. כדאי לדעת שניתן ליצור סוגים שונים של שילובי תמונות במוצרי זכוכית-או לשלב את התמונה בתוך זכוכית או לצרוב את התמונה על זכוכית. מכונות לייזר משוכללות ואיכותיות יכולות לצרוב את התמונה בתוך הזכוכית וכך ליצור מראה עוד יותר מיוחד שבאמצעות בחירת תמונה מתאימה יוכל להיראות לפעמים כאילו הוא תלת ממדי- כזה שהדמות הניבטת מהתמונה תוכל להביט על הצופה מכל מני זוויות... ולעומת זאת בהטבעת הכיתוב והתמונה על זכוכית תהיה התאמה יותר טובה לשלטים או לוחות דו ממדיים שישמשו כתמונה וכד'.
בנוסף, חשוב לשים דגש במתנה מזכוכית על האריזה של המתנה- בשונה ממוצרי עץ פלסטיק או מתכת שניתן לעטוף רק בנייר עטיפה, מתנות מזכוכית צריכות אריזה יותר מתאימה שתשמור על המתנה כך שלא תישבר. קיימות אריזות למתנה שמתאימות למוצרי זכוכית חרוטים כך שגם יוכלו להיות מרשימים מאוד בעת ההענקה שלהם למי שיקבל אותם וגם לשמור על המתנה מפני פגיעות עד שתגיע ליעדה.
חשוב לקחת בחשבון את נושא האריזה יחד עם הבחירה בסון המתנה ולהתאים גם את האריזה למטרה.

מה צריך לדעת לפני שמבצעים חריטה על זכוכית?

ישנם 2 פרמטרים שחשוב מאוד לשים לב אליהם כאשר מדובר בחריטת תמונות זכוכית:

הפרמטר הראשון והחשוב מכל ביצירת תמונה על זכוכית, הוא האיכות: חשוב לדעת מהי איכות הזכוכית בה משתמש היצרן ועד כמה היא עמידה: בעוד שזכוכיות פשוטות ישברו בקלות ויעניקו מראה עכור ופחות איכותי, זכוכית איכותית תהיה מבריקה ונוצצת ותישמר לאורך זמן.

הפרמטר השני שכדאי לבדוק הוא איכות מכונת החריטה, כלומר מהי איכות החריטה ויכולת הירידה לפרטים: ככל שהחריטה איכותית יותר, התמונה תהיה חדה יותר.

אז איך יוצרים תמונה בתוך זכוכית?

הצעד הראשון שעליכם לעשות הוא לגשת לאלבום תמונות אהוב ולשלוף משם תמונה ברורה עם משמעות מיוחדת לבר/ת המזל שאותו/ה אתם רוצים לשמח.

הצעד השני הוא לשלוח אלינו את התמונה דרך האתר, ואנחנו נחרוט אותה בתוך קריסטל. אם תרצו, נשמח גם להוסיף ולחרוט בשמכם הקדשה אישית, כדי להפוך את המתנה המיוחדת הזו, למרגשת יותר.

אצלנו בפריזמי מקפידים מאוד על הפרטים הקטנים וזאת יעידו המוני לקוחותינו המרוצים.צוות היועצים המנוסה שלנו מכיר ומנוסה בעבודות חריטה למטרות שונות ובמוצרים שונים ומגוונים וככזה, יוכל לייעץ ולסייע לכל בקשה ורצון שלכם בקלות רבה וידע להמליץ לכם בקלות לגבי גודל התמונה, בחירת סוג ההדפסה, גודל הטקסט, מה לכתוב ואפילו איזה סוג של מעמד לבחור במידה ואתם מתלבטים.
וכמובן הצוות ידאג לסייע לכם לבחור את האריזה המתאימה ביותר עבור המוצר שתבחרו כך שגם יצור את הרושם הרצוי וגם ישמור על המתנה מפני שבירה.

כחברה המתמחה ביצירת מתנות ומאפשרת חריטה על סוגי חומרים שונים, יש לנו ניסיון רב עם חומרי גל שונים וכן עם המכשור המתאים כדי ליצור את המתנה המתאימה ביותר. כל המתנות שלנו נוצרות באמצעות צריבה איכותית בטכנולוגיה חדשנית, כזו הגורמת לתמונה להישאר באיכות גבוהה לשנים רבות מאוד. בדרך זו, ניתן לשמר תמונות ישנות ואהובות ולוודא שהן לעולם לא ייהרסו.

אז תנו לנו לסייע לכם ליצור את המתנה המושלמת, באמצעות שילוב בין רמת הדיוק שלנו ובין החזון שלכם:


הבנת הצורך שלכם והגשמתו, הוא ערך החרוט על דגלנו!


מתעניינים גם בחריטה על עץ? לחצו כאן

  • תמונה בתוך זכוכית-פריזמי